loading...
جمموعه ای از p30day و p30download
آرین فولادوند بازدید : 1781 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (5)
آرین فولادوند بازدید : 1739 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (2)

برای دانلود فایل های بالای 100 مگابایت با لینک مستقیم نیازمند اشتراک VIP هستید .

 

ماهیانه 2500 تومان | برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید


» اشتراک VIP فقط شامل لینک های مستقیم (Direct Link) می باشد ، لینک های کمکی ( پارسااسپیس ، آپلودباز ، هیپ فایل و رپیدشیر ) همچنان رایگان می باشند . 

» برای آموزش دانلود از لینک های کمکی ایــــنجا کلیک کنید . 

 

آرین فولادوند بازدید : 1537 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان بازی کم حجم Art Of Fighting سگا برای کامپیوتر

 

 

دانلود رایگان بازی کم حجم Art Of Fighting سگا برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

این بازی از آغاز انتشار کنسول قدیمی میکرو وجود داشته و تا کنون نیز برای کنسول های مدرنی هم چون Play Station 3 , شرکت سازنده ی آن SNK نسخه های جدید تری طراحی می کند. با وجود این که این بازی سگا از حجم بسیار کمی برخوردار بوده ولی گرافیک آن در نوع خود کم نظیر بوده و همین ویژگی باعث شده تا از بهترین بازی های اکشن در کنسول SEGA باشد. یکی دیگر از ویژگی های بازی هنر های رزمی صداگذاری بسیار خوب آن بوده که به مراحل بازی جذابیت دیگری می بخشد. شخصیت های آن نیز به طرز جالبی طراحی شده و کاربر غرق در مبارزات می کند.

 

آرین فولادوند بازدید : 1407 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان بازی کم حجم جزیره لاکپشت ها Turtle Island برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم جزیره لاکپشت ها Turtle Island برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Turtle Island یکی از بازی سرگرم کننده و نه چندان جدید بوده که دارای سبکی استراتژیک و جالب است. شخصیت اصلی این بازی لاک پشتیست که قصد دارد با دفاع از جزیره زندگی بدون دلهره را برای باری دیگر به سرزمینشان هدیه کند و تمامی موجودات مزاحمی را که Sprut نام داشته از بین ببرد. این موجودات به محض اینکه به جزیره راه پیدا می کنند لاک پشت های نزدیک خود را منجمد کرده و خود نیز با سرعتی باور نکردنی در همان جا تکثیر می شوند. از یک بعد این لاک پشت قهرمان محسوب شده ولی از بعد دیگر جان اون در خطر بوده و ممکن است موجودات بیگانه با چیره شدن بر او , آخرین شانس جزیره را نیز به طور کامل نابود سازند.

 

آرین فولادوند بازدید : 1302 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان بازی کم حجم Dot برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم Dot برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Dot. یک بازی کم حجم می باشد که پیچیدگی خاص خود را داشته و شخصیت بازی همواره در حال دویدن می باشد. شما، در واقع شخصیت شما از یک چیزی در تمام طول بازی در حال فرار می باشد. شما قدرت نگهداری زمان را دارید. با استفاده از این قابلیت شما باید از قدرت ایستای زمانی خود استفاده کرده و بر موانع سر راه خود غلبه نمایید.

 

آرین فولادوند بازدید : 483 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 بازی کم حجم ماشین جنگی ۱Nsane

 

 دانلود رایگان بازی کم حجم ماشین جنگی 1Nsane برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم ماشین جنگی ۱Nsane برای کامپیوتر با لینک مستقیم

۱Nsane عنوان یک بازی بسیار پر هیجان در سبک ورزشی و ماشین سواری بوده که در آن به رقابت با ماشین های سنگین می پردازید. در ابتدای این بازی میبایست با استفاده از ماشینی که در اختیارتان قرار میگیرد به میدان مسابقه رفته و حریفان را پشت سر گذاشته و در مواقعی آنان را نابود سازید. به مرور زمان و با کسب پیروزی های بیشتر قادر به خرید و باز کردن قفل ماشین های جدید تر می شوید , البته این را هم باید در نظر داشت که رقیبان نیز پا به پای شما پ

آرین فولادوند بازدید : 597 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

نسخه کم حجم بازی Need For Speed Underground 1

 

 دانلود نسخه کم حجم بازی جنون سرعت Need For Speed Underground 1 برای کامپیوتر

 

دانلود نسخه کم حجم بازی جنون سرعت Need For Speed Underground 1 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Need For Speed Underground در این بازی برای اولین بار در سری جنون سرعت بازیکن می‌توانست ماشین ها را تیون کند. این بازی، یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود. می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازی های جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازی های کامپیوتری NFS از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .

 

آرین فولادوند بازدید : 310 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

با عرض پوزش Serial Number بازی اضافه شد.

 

 

بازی Angry Birds Rio پرندگان خشمگین در قفس اسیر شده و به ریو برده شده اند. دوستان جدیدی به کمک شما می آیند تا با کمک همدیگر پرندگان اسیر شده را از یک انبار متروک و خاکستری فراری و به جنگل سرسبز باز گردانید. به کمک Angry Birds بروید و از ضرب و شتم مارموست های شرور با برداشتن موانع نجاتشان دهید.

آرین فولادوند بازدید : 284 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

بازی ماشین سواری Off Road Racers / دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان بازی ماشین سواری کم حجم و مهیج Off Road Racers برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی ماشین سواری کم حجم و مهیج Off Road Racers برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

اگر به رانندگی و مسابقه دادن در دل کویر و یا عمق جنگل های استوایی علاقه مند هستید، میتوانید این بازی مهیج کامپیوتر Off Road Racers را تنها با حجمی معادل ۷۰ مگابایت از سایت نرم افزار دانلود رایگان دریافت و نصب نمایید. این بازی رایگان دارای مراحل نفسگیری می باشد که در صورت پیروزی امتیاز های شما افزایش میباید تا بتوانید خودرو هایی با امکانات بالاتر خریداری کنید. از ویژگی های این بازی رایانه میتوان به گرافیک بالای آن نسبت به حجم آن نام برد. در بازی Offroad Racers یک مسابقه مهیج بین هیولا های ماشین مانند کامیون، اتومبیل رالی، وانت و ماشین های buggies به رقابت می پردازید. حریف های بازی ماشین می توانند برای جلوگیری از برنده شدن یکدیگر از هر روشی استفاده کنند. شما باید ۱۸ مرحله بازی ها را به پایان برسانید تا برنده شوید.

 

 

 

آرین فولادوند بازدید : 355 یکشنبه 05 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

 

 

دانلود رایگان بازی کم حجم و جذاب Police : Destruction Street برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Police Destruction Street یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های سرگرم کننده می باشد. شما در این بازی نقش یک پلیس وظیفه شناس را خواهید داشت و با پوشیدن یونیفورم آبی رنگ پلیس پشت فرمان می نشینید و در طول شهر با خلافکاران و افراد شرور درگیر می شوید. در این بازی شما با برای دستگیری مجربان خیابانی , قاتلین و دزدان امتیاز بیشتری کسب می کنید. این بازی بر عکس بازی های مشابه که شما فقط در خیابان ها فعالیت می کنید در این بازی باید در جاهای مختلف شهر نظیر پارک ها و مکان های عمومی نیز با خلافکارن مبارزه می کنید. در این مبارزه شما از هیچ قدرت و نیرویی دریغ نمی کنید و در طول بازی حتی تمام شهر خود را مانند ساختمان ها , پارک ها , درختان , مغازه ها و هر چیزی که بر سر راه شما قرار بگیرد و مانع دستگیر کردن خلافکاران شود را تخریب کنید.

 

آرین فولادوند بازدید : 547 دوشنبه 04 دی 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم ماشین های دیوانه Crazy Cars Hit The Road

 

دانلود بازی کم حجم ماشین های دیوانه Crazy Cars Hit The Road برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم ماشین های دیوانه Crazy Cars Hit The Road برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

سری اول این بازی ها در سال ۱۹۸۸ توسط Titus Intractive عرضه شد و حالا بعد از این همه سال ، با تفاوت هایی بسیار زیاد از لحاظ گرافیک و موتور بازی اما همان مضمون توسط Anuman Intractive به خانه های شما آمده است.نکته قابل توجه این بازی ، گرافیک بسیار بالای آن نسبت به حجم بسیار کم این بازی زیبا است که از مزیت های آن به حساب می آید . با پیروزی در هر مسابقه با پولی که به دست می آورید میتوانید ماشین خود را تیونینگ کرده و ماشین های جدیدی را آزاد نمایید . سپس لذت بکس و باد در جاده های خاکی ، پیچ و خم های خطرناک و هیجان انگیز ، دست اندازهایی با ارتفاعات بلند و پرشهای هیجان انگیز…

آرین فولادوند بازدید : 416 پنجشنبه 30 آذر 1391 نظرات (0)

 نسخه کم حجم بازی سربازان کوچک Tiny Troopers

دانلود با لینک مستقیم + لینک های کمکی

 

دانلود نسخه کم حجم بازی سربازان کوچک Tiny Troopers برای کامپیوتر

 

دانلود نسخه کم حجم بازی سربازان کوچک Tiny Troopers برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Tiny Troopers یک بازی اکشن و استراتژیک می باشد که چندی پیش برای iOS منتشر شد و هم اکنون نسخه‌ی PC آن نیز منتشر شده است . در این بازی شما می بایست فرماندهی گروهی از سربازهای کوچک را برعهده بگیرید و با تمام توان خود برای پیروزی مبارزه کنید . ۳۰ ماموریت مرگبار با اهداف متنوع در انتظار شما هستند که با گرفتن گروگان و یا نابود سازی ژنرال های دشمن ، می توانید سریعتر به پیروزی برسید . این بازی پس از ارائه نسخه PC خود به شدت محبوب شده و توانسته به خواسته های طرفداران بازی های استراتژیک و اکشن جواب مثبت دهد.

 

آرین فولادوند بازدید : 711 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم رئیس مزرعه Barnyard Sherlock Hooves

دانلود با لینک مستقیم + لینک های کمکی

 

دانلود رایگان بازی کم حجم رئیس مزرعه Barnyard Sherlock Hooves برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم رئیس مزرعه کاراگاه اتیس Barnyard Sherlock Hooves برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

در این بازی یک روز اتیس از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که دوستانش ناپدید شده اند، و بازی رئیس مزرعه اتیس خبردار می شود که بسیاری از اشیا مزرعه نیز گم شده و سرجای خودش نیست و در اطراف مزرعه پخش و پلا شده است. اتیس شروع به تحقیق کرده و اشیاء گم شده را پیدا می کند تا رمز این شلوغی و ناپدید شدن حیوانات مزرعه را کشف کند.

آرین فولادوند بازدید : 588 چهارشنبه 29 آذر 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم رئیس مزرعه Barnyard Sherlock Hooves

دانلود با لینک مستقیم + لینک های کمکی

 

دانلود رایگان بازی کم حجم رئیس مزرعه Barnyard Sherlock Hooves برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم رئیس مزرعه کاراگاه اتیس Barnyard Sherlock Hooves برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

در این بازی یک روز اتیس از خواب بیدار می شود و متوجه می شود که دوستانش ناپدید شده اند، و بازی رئیس مزرعه اتیس خبردار می شود که بسیاری از اشیا مزرعه نیز گم شده و سرجای خودش نیست و در اطراف مزرعه پخش و پلا شده است. اتیس شروع به تحقیق کرده و اشیاء گم شده را پیدا می کند تا رمز این شلوغی و ناپدید شدن حیوانات مزرعه را کشف کند.

آرین فولادوند بازدید : 410 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم قارچ خور برای همیشه Mario Forever 4 

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی / نسخه پرتابل

 

 دانلود رایگان بازی کم حجم قارچ خور برای همیشه Mario Forever 4 برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم قارچ خور برای همیشه Mario Forever 4 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم .

بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال 

آرین فولادوند بازدید : 707 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم قارچ خور برای همیشه Mario Forever 4 

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی / نسخه پرتابل

 

 دانلود رایگان بازی کم حجم قارچ خور برای همیشه Mario Forever 4 برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم قارچ خور برای همیشه Mario Forever 4 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم .

بدون شک با دیدن این تصویر خاطرات گذشته ماریو که در کنسول های قدیمی میکرو با هیجان زیاد بازی میکردید برایتان زنده می شود. در حال حاضر با عرضه شدن بازی های فوق العاده مدرن و جدید به بازار بازی های رایانه ای و استیشن های ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ گفته می شد که بازی های قدیمی دیگر جایی در خانه های مردم نداشته باشند ولی این نوع بازی ها هنوز هم لذت و هیجان تازه ای به دوست داران خود میدهند.در بازی قارچ های سحر آمیز نیز وجود دارد که شما را بزرگ میکند و گل های جادویی وجود دارد که خوردن آنها به شما انرژی میدهد و در عین حال نباید در هنگام عبور از گذرگاه ها در گودال 

آرین فولادوند بازدید : 539 چهارشنبه 22 آذر 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم لیمبو Limbo

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان بازی کم حجم لیمبو Limbo برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم لیمبو Limbo برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

شخصیت اول داستان پسرک بدون نامی است که در محلی بنام ” لبه جهنم ” در میان یک جنگل از خواب بیدار می‌شود. هنگامی که او بدنبال خواهر گم شده اش می‌گردد، با انسان های معدودی مواجه می‌شود که یا قصد کشتن او را دارند و یا از او فرار می کنند. پسرک در طول سفرش با یک شخصیت زن مواجه می شود که قبل از اینکه موفق شود به او برسد، آن زن ناپدید می شود. او پس از گذشتن از خطرات بسیار و حل معماهای فراوان به داخل یک قاب شیشه ای پرتاب می شود و دوباره به جنگل برمی گردد. بعد از اینکه پسرک برمی خیزد و مسافت کوتاهی را می پیماید با یک دختر مواجه می شود که هدفش رسیدن به اوست که دختر با نزدیک شدن پسرک وحشت زده از جا می پرد و داستان در همینجا پایان می یابد.

آرین فولادوند بازدید : 942 دوشنبه 13 آذر 1391 نظرات (0)

بازی تفنگی Virtua Cop 2

 

دانلود رایگان بازی تفنگی Virtua Cop 2 برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم و تفنگی Virtua Cop 2 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Virtua Cop 2 یک بازی جذاب و اکشن می باشد که این اثر در سال ۱۹۹۵ توسط شرکت SEGA برای کنسول های سگا دریمکست ساخته شده و بعد ها برای کامپیوتر نیز منتشر شده است. هدایت بازی Virtua Cop 2 با استفاده از ماوس بوده و از ده ها مرحله جذاب و متنوع , کاراکتر های مختلف از جمله دزد ها و افراد بی گناه بهره مند می باشد. با توجه به حجم کم این بازی دارای گرافیکی قابل قبول می باشد .

آرین فولادوند بازدید : 542 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم مبارزات خیابانی Street Fighter Alpha 2 

 

دانلود بازی کم حجم و اکشن مبارزات خیابانی Street Fighter Alpha 2 برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم و اکشن مبارزات خیابانی Street Fighter Alpha 2 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Street Fighter یا مسابقات خیابانی , یکی از جذاب ترین و قدیمی ترین بازی هایی است که در سبک اکشن و دو بعدی ساخته شده و هم چنان نسخه های جدید ترین از آن ساخته و منتشر می شود. Alpha 2 نسخه ای نسبتا قدیمی ولی پر هیجان از این بازی بوده که توسط شرکت CAPCOM برای کنسول های SEGA طراحی شده است. این بازی سبکی شبیه به بازی معروف Tekken داشته و با کاراکتر های متنوع و پر قدرتی که داشته می تواند مبارزه ای بسیار پر تنش به وجود آورد…

آرین فولادوند بازدید : 867 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود بازی Assassin’s Creed III برای PC

دانلود رایگان

دانلود بازی Assassin’s Creed III 2012 با لینک مستقیم + کرک

***نسخه فشرده شده BlackBox***

پس از چند هفته تاخیر نسخه PC بازی فوق العاده زیبا و هیجانی Assassin’s Creed III توسط کمپانی مطرح و قدرتمند Ubisoft انتشار یافت ، پس از 2 نسخه استثنایی و موفقیت آمیز بدون شک همگان منتظر نسخه سوم کیش آدم کش بودند که این اتفاق نیز افتاد و حال باید دید چقدر Ubisoft می تواند گیمرها را راضی نگه دارد ، این بازی قطعا از آن سری بازی هایی است که گیمرها را وارد دنیای عجیبی از خشونت و نا عدالتی می کند ، نسخه سوم بازی در بوستون ، نیویورک و فیلادلفیا اتفاق می افند ، جایی که آمریکا دچار یک انقلاب شده و با بریتانیا در حال جنگ است ، شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است . یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند . همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند ، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند . شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود . او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند
تیم پی سی دی امیدوار است از این بازی فوق العاده لذت ببرید

 
آرین فولادوند بازدید : 475 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم و جذاب داستان اسباب بازی ۲

 

 دانلود بازی کم حجم و جذاب داستان اسباب بازی Toy Story 2 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم و جذاب داستان اسباب بازی Toy Story 2 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

داستان اسباب بازی Toy Story اولین انیمیشن بلند کامپیوتری والت دیزنی است که در سال ۱۹۹۵ ساخته شد و یکی از تحسین شده‌ترین و پرطرفدارترین انیمیشن های جهان است. به دنبال استقبال زیاد از این فیلم، دنباله آن با نام داستان اسباب بازی ۲ در سال ۱۹۹۹ ساخته شد و داستان اسباب بازی ۳ نیز در سال ۲۰۱۰ اکران شد. حال این بازی بسیار زیبا که برگرفته از قسمت دوم این انیمیشن می باشد را برای دانلود آماده کرده ایم.

آرین فولادوند بازدید : 1051 پنجشنبه 09 آذر 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم حلزون پستی Snail Mail 

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی 

 

دانلود بازی کم حجم و فوق العاده جذاب حلزون پستی Snail Mail برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم و فوق العاده جذاب حلزون پستی Snail Mail برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

بازی فوق العاده جذاب حلزون پستی Snail Mail یکی از بازی هایی است که در سبک سرعتی و اعتیاد آور به نوعی بی نظیر است و بازی از جذابیت فوق العاده زیادی برخوردار است. در این بازی شما قادرید با هدایت حلزون کوچک و چالاک به بازی پرداخته و رکورد خود را بزنید تا به مراحل بالا تر و جذاب تری صعود کنید. داستان بازی از این قرار است که در زمان های بسیار دور موجودات شرور قصد داشتند تا سرزمین حلزون ها را نابود سازند که قهرمانی از آن ها تصمیم میگیرد تا به نابودی آن ها بپردازید تا سرزمینشان را از دست دشمنان در امان نگه دارد.

 

آرین فولادوند بازدید : 541 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

بازی فوق العاده جذاب رالی گوسفندها

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

 دانلود بازی کم حجم و فوق العاده جذاب رالی گوسفندها Champion Sheep Rally برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم و فوق العاده جذاب رالی گوسفندها Champion Sheep Rally برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Champion Sheep Rally بازی بسیار هیجان انگیزی است که در آن گوسفندان به مسابقه می پردازند. این بازی همان طور که از نامش پیداست نوعی لیگ قهرمانان برای گوسفندان است که در یک مسابقه سرعت و عبور از موانع و جمع کردن امتیازها با هم به مسابقه و رقابتی هیجان آور می پردازند.محیط گرافیکی این بازی نسبتا بالا می باشد. حرکت در مسیر ها و جاده های زیبا با موانع سخت و دشوار از ویژگی های این بازی محسوب می شود .در این بازی سرعت عمل و هم چنین دقت بسیار بالایی نیاز است تا هم از دیگر گوسفندان پیشی گرفته و هم با دقت بالا جوایز موجود در مسیر مسابقه را دریافت کرد. البته با همان سرعت عمل بالا نیز باید از موانع موجود در مسیر عبور کرد.

آرین فولادوند بازدید : 1069 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی 

 

 دانلود بازی بیادماندنی پک من Pacman برای کامپیوتر با لینک مستقیم

 

دانلود بازی بیادماندنی پک من PacMan برای کامپیوتر با لینک مستقیم و حجم کم

بازی PacMan یکی از جذاب ترین بازی های معرف و قدیمی آرکید بشمار می آید. این بازی که در آستانه ۳۰ سالگی خود به سر میبرد، بازی کلاسیک به همراه موسیقی و گرافیک نوستالوژیکی که برای مردم جهان خاطره انگیز می باشد. شما باید تمامی نقطه ها را بخورید تا جواز راهیابی به مرحله بعد را کسب کنید، گرچه سرعت عمل هم باید چاشنی کارتان باشد.

آرین فولادوند بازدید : 1713 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

بازی ماشین سواری Midtown Madness 

 

دانلود رایگان بازی ماشین سواری Midtown Madness برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی ماشین سواری Midtown Madness برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

در این بازی جذاب شما باید با سایر رقیبان به رقابت بپردازید و اول شوید تا هم بتوانید به ماشین های بهتری دست پیدا کنید و هم به مراحل بالاتر سعود کنید . در نسخه دوم بازی Midtown Madness ماشین های بیشتری برای استفاده وجود دارند از قبیل فورد ، کادیلاک ، اتوبوس شهری ، شورلت ، فولکس ، مینی ماینر ، فراری و چند ماشین دیگر که البته اکثر ماشین ها در مراحل ابتدایی غیر قابل استفاده هستند و به عبارتی قفل شده اند. بازی در خیابان ها و بزرگراه های شهر لندن برگزار می‌گردد که این مسئله باعث شده زیبایی های شهر لندن بر جذابیت بازی تاثیر بگذارد.

آرین فولادوند بازدید : 894 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی 

 

 دانلود رایگان بازی کم حجم میمون داروین Darwin the Monkey برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی مهیج و کم حجم میمون داروین Darwin the Monkey برای کامپیوتر

Darwin the Monkey یک بازی ماجرایی می باشد که شما در آن شخصیت میمون داروین را دارید و باید قبل از اینکه دست قورباغه های بد جنس به موزها و غلات شما برسد آنها را از دسترس آنها دور کنید و از این طریق امتیاز کسب کنید. شما باید در این بازی سریع باشید و با دویدن و پریدن های مناسب از موانع، از دست قورباغه ها که دشمنان اصلی شما در این بازی هستند فرار کنید 

آرین فولادوند بازدید : 485 چهارشنبه 08 آذر 1391 نظرات (0)

 بازی کم حجم ماشین جنگی ۱Nsane

 

 دانلود رایگان بازی کم حجم ماشین جنگی 1Nsane برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم ماشین جنگی ۱Nsane برای کامپیوتر با لینک مستقیم

۱Nsane عنوان یک بازی بسیار پر هیجان در سبک ورزشی و ماشین سواری بوده که در آن به رقابت با ماشین های سنگین می پردازید. در ابتدای این بازی میبایست با استفاده از ماشینی که در اختیارتان قرار میگیرد به میدان مسابقه رفته و حریفان را پشت سر گذاشته و در مواقعی آنان را نابود سازید. به مرور زمان و با کسب پیروزی های بیشتر قادر به خرید و باز کردن قفل ماشین های جدید تر می شوید , البته این را هم باید در نظر داشت که رقیبان نیز پا به پای شما پیشرفت می کنند و مراحل سخت تر می شود…

 

آرین فولادوند بازدید : 880 پنجشنبه 02 آذر 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم حمله کوسه Shark Attack

 

دانلود رایگان بازی کم حجم حمله کوسه ها Shark Attack با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان بازی کم حجم حمله کوسه Shark Attack با لینک مستقیم

Shark Attack یک بازی بسیار زیبا و کم حجم با گرافیک بالا می باشد که محیط آن در زیر آب می باشد و شما موظفید که مراحل را طی کرده و با سلاح های مختلفی که در دست خود دارید از حمله کوسه ها ممانعت به عمل بیاورید. 

 

آرین فولادوند بازدید : 2712 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم باگزبانی برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم باگزبانی Bugs Bunny and Taz Time Busters برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم باگزبانی Bugs Bunny and Taz Time Busters برای کامپیوتر

Bugs Bunny and Taz Time Busters یک بازی سرگرم کننده و جذاب می باشد ، این بازی برگرفته از شخصیت کارتونی خرگوشی با نام باگزبانی می باشد . این بازی مخصوص کنسول های پلی استیشن منتشر شده بود که حالا شما می توانید نسخه کم حجم و پرتابل و بدون نیاز به نصب این بازی را برای کامپیوتر دانلود کنید و لذت ببرید .

آرین فولادوند بازدید : 1177 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم هلیکوپتر جنگی برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم هلیکوپتر جنگی Air Assault 2 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

بازی Air Assault 2 یک بازی جذاب با سبک تیراندازی و اکشن می باشد که شما کنترل یک هلیکوپتر جنگی را در ماموریت های مختلف بر عهده خواهید داشت و در این میان در مناطقی با آب و هوای متفاوت و همچنین مناطق صنعتی با دشمنان بسیاری به مبارزه خواهید پرداخت . شما باید با فرماندهی هواپیماهای جنگی اهداف خود را پیدا و نابود کنید و به سربازان زمینی و دریایی سپاه خود کمک کنید.

آرین فولادوند بازدید : 879 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

 Angry Birds Seasons v3.0.0

 

 دانلود بازی پرندگان خشمگین فصول Angry Birds Seasons v3.0.0

 

دانلود بازی پرندگان خشمگین فصول Angry Birds Seasons v2.5.0 ، برای کامپیوتر

 به دنیای پرماجرای بازی پرندگان خشمگین بروید ! این بار در سری بازی هایی با نام Angry Birds Seasons ! این ورژن از بازی پرندگان خشمگین فصلی ، شامل مراحل جذابی برای هالووین ، کریسمس ، روز St.Patrick ، جشن تابستانه و فستیوال نیمه ماه پاییز چینی ها می باشد. این مراحل جذاب و هیجان انگیز شما را برای کشتن خوک های نفرت انگیز بیشتر انگیزه می دهد…

 

آرین فولادوند بازدید : 549 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (1)

 بازی کم حجم Moto Racer 2

 

دانلود رایگان بازی کم حجم موتور سواری Moto Racer 2 برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم موتور سواری Moto Racer 2 برای کامپیوتر با لینک مستقیم

بازی زیبای Moto Racer 2 که به جرات می توان گفت یکی از بازی های زیبا و جذاب موتور سواری در نوع خود می باشد و لذت و احساس واقعی قرار گرفتن در جریان مسابقات موتور سواری را تدایی می کند . این بازی دارای حجم بسیار کم و گرافیک قابل قبولی می باشد …

 

آرین فولادوند بازدید : 451 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)

بازی کم حجم Adventures Of Shuggy v1.7.0 

 

 دانلود بازی کم حجم جذاب Adventures Of Shuggy v1.7.0 برای کامپیوتر

 

دانلود بازی کم حجم جذاب Adventures Of Shuggy v1.7.0 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

داستان بازی مربوط به شخصیتی بنام Shuggy می باشد که در یک قصر پر از زامبی , غول و روبات گیر افتاده است. این بازی در ابتدا شاید ساده به نظر برسد اما وقتی در جریان بازی قرار خواهید گرفت خواهید دید که بسیار مهیج می باشد. چرا که در طول بازی شما به ۱۰۰ اتاق مختلف سر خواهید زد که در هر کدام از این اتاق ها دشواری ها و دشمنان خاصی در انتظار شما هستند. شما در جریان بازی باید تمامی اشیاء سبز رنگ و نورانی بازی را بخورید و با خوردن تمامی آنها قدم به مراحل بعدی بگذارید…

 

آرین فولادوند بازدید : 607 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)

بازی Doom 3 : BFG Edition برای کامپیوتر 

 

 دانلود رایگان بازی Doom 3 : BFG Edition برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان بازی Doom 3 : BFG Edition برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

بازی Doom از سری بازی های اکشن یکی از محبوب ترین بازی های نوع خود است . داستان این بازی هیجان انگیز در سال ۲۱۴۵ و در سیاره مارس آغاز می شود. در این سیاره یک زون نظامی صنعتی بسیار پیشرفته ای ساخته شده است که در آن تحقیقات سری و مهمی ازجمله برخی تست های مرموز روانی روی افراد تا ساخت تجهیزات مخرب نظامی و از این قبیل کارها انجام می گیرد. اما به دلایلی این آزمایشات منجر به فاجعه شد. نیروهای اهریمنی وحشت آور و خونخواری پا به عرصه وجود گذاشتند که حتی به وجود آورندگان آن ها به راحتی قادر به پی بردن به نحوه نابودی آن ها نیستند. پس در این میان کاراکتر اصلی بازی در نقش یک تکاور فضایی ناشناخته برای جلوگیری از حمله این موجودات اهریمنی عازم منطقه می شود تا تلاش خود را برای از بین بردن آنان و جلوگیری از حمله به زمین بکنند.این نسخه شامل DOOM 3 و The Resurrection Evil خواهد بود. همچنین ۷ مضمون جدید نیز در این بازی قرار خواهد داشت ، هم اکنون نسخه بلک باکس این بازی در اختیار شما کاربران عزیز قرار گرفته است .

آرین فولادوند بازدید : 648 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (1)

 بازی بیاد ماندنی و کم حجم پپسی من Pepsi Man

 

دانلود بازی بیاد ماندنی و کم حجم پپسی من Pepsi Man برای کامپیوتر

 

دانلود بازی بیاد ماندنی و کم حجم پپسی من Pepsi Man برای کامپیوتر

بدون شک یکی از بازی های معروف کنسول پلی استیشن ، بازی پپسی من می باشد ، این بازی به صورت سه بعدی بوده و شما شخصیتی به نام Pepsi Man را کنترل می کنید و وظیفه دارید به وی کمک کنید تا با رد شدن از موانع سخت و دشوار بازی و با برداشتن هر چه Pepsi بیشتر از زمین به امتیاز خود بیافزایید. بازی علی رغم گرافیک و حجم نسبتا کمی که دارد از جذابیت بیش از حدی برخوردار می باشد.

 

 

آرین فولادوند بازدید : 1259 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)

 Driver San Francisco 2011 | ISO | 7.4 GB | PC

 

دانلود بازی Driver San Francisco ، درایور سانفرانسیسکو

هم اکنون در سانفرانسیسکو و خطرات وحشتناکش با سلطان جنایت Charles Jericho همراه شوید. تنها یک نفر می تواند در برابر او بایستد. او در صدها شهر رانندگی کرده است و تمام زندگی اش را برای دستگیری جنایتکاران کرده است. او می داند که برای دستگیر کردن جریکو ، بازگشتی وجود ندارد و می داند که این ممکن است آخرین ماموریتش باشد. اسمش  John Tanner است. او یک راننده ماهر می باشد.
این بازی بین خیلی از افراد محبوب است. بازیکن ها به عنوان  John Tanner بازی می کنند، یک کارآگاه سخت کوش که در تعقیب جنایتکاران مهارت خاصی دارد . با داشتن گیم پلی بسیار روان و قدرتمند ، بازیکن ها می توانند بدون نگرانی از هیچ گونه مشکلی بین صدها نوع اتومیبل انتخاب انجام دهند و ماشین خود را عوض کنند و آنها را در مرکز و قلب صحنه های اکشن بازی قرار دهند. با این جو بی نظیر و بدون پایان، دست فرمان بی نظیر ماشین ها و قابلیت های جدیدی بازی ، Driver: San Francisco تجربه ای از رانندگی های حرفه ای اتومبیل همراه با صحنه های اکشن منحصر به فردی برای شما به ارمغان می آورد.

نام بازی: Driver: San Francisco
سازنده: Atari
ناشر: Atari
سبک:شوم شخص اکشن/دنیای آزاد/ماشین رانی
درجه سنی:RP
پلتفرم:PC,360,PS3
امتیاز بازی توسط نگارنده:۱۰/۱۰
درجه اهمیت بازی:۵ ستاره/۵ ستاره
یکی از ۵ بازی برتر سال ۲۰۱۱

آرین فولادوند بازدید : 585 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)

FIFA 12 Demo | 1.54 GB | EXE

سرانجام نسخه آزمایشی بازی فوق العاده زیبا و مهیج فیفا ۱۲ منتشر شد ! دموی این بازی ساعاتی پیش منتشر شد . بازی ای که بر اساس گفته ی منتقدان حرف های بسیار زیادی برای گفتن دارد و رقیبی سرسخت در برابر PES 12 خواهد بود ! این نسخه آزمایشی دارای تیم های : آرسنال ، دورتموند ، بارسلونا ، منچستر سیتی ، مارسیل و آ.ث میلان می باشد.برخی از ویژگی هایی که در FIFA 12 به نمایش در می آیند عبارتند از: Impact Engine- چیزی که امسال در FIFA 12 معرفی خواهد شد که به طور دقیق برخورد های بین بازیکنان رو پیگیری و تنظیم میکند, شامل قسمت ران و زانوها . هوش مصنوعی مناطقی از بدن بازیکن که در طول بازی مصدوم شده رو پیگیری خواهد کرد. اگر از بازیکنانی بیش از حد استفاده شود ممکن است اونها در حالیکه صاحب توپ نیستند نیز مصدوم شوند مخصوصا در اواخر بازی. همچنین در بازی AI Vision Game نیز مطرح می شود که وعده داده شده پاسکاری رو واقعی تر کنه. برای مثال اگه شما قصد دارید به بازیکنی که در محدوده ی دید نیست پاس دهید امکان کمتری دارد که پاس موفقیت آمیز باشد. EA امیدواره که این راهی برای خلاص شدن از پاس های کور باشه. Personality Plus توسعه یافته تر شده و اکنون بر روی پاس دهی بازیکنان تحت اختیار CPU تاثیر گذار هست. و … ! شما از هم اکنون می توانید نسخه آزمایشی بازی فوق العاده زیبای FIFA 12 را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت کلیپ فور یو دانلود نمایید.

آرین فولادوند بازدید : 747 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (1)

 

دانلود بازی به یاد ماندنی فیفا ۲۰۰۳ برای کامپیوتر – FIFA Football 2003 با حجم کم و لینک مستقیم

فیفا فوتبال ۲۰۰۳ ، از دسته بازی های ورزشی می باشد که در زمان خود دارای طرفداران بسیار زیادی بود. این بازی محبوب و به یاد ماندنی را هم اکنون میتوانید با حجم پایین در ادامه مطلب دانلود کنید .

 

آرین فولادوند بازدید : 799 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

پچ جدید بازی PES 2013 

 

دانلود پچ جدید بازی PES 2013 ، با لینک مستقیم PESEdit 2013 Patch 2.0

 

دانلود رایگان پچ جدید بازی PES 2013 ، با لینک مستقیم PESEdit 2013 Patch 2.0

گروه PESEdit نام رسمی ترین و معتبرترین گروه در ارائه پچ های بازی محبوب Pro Evolution Soccer یا به عبارت خلاصه PES می باشد. هر ساله همراه با آمدن نسخه های جدید این بازی ، این گروه نیز دست به ارائه پچ هایی در جهت تکمیل و بهبود شرایط و کاهش هرچه بیشتر نقاط ضعف بازی می پردازند. این پچ ها زمان مشخصی ندارند و ممکن است در یک هفته ۲ پچ و یا در ۳ ماه حتی یک پچ هم عرضه نشوند. اکنون این گروه ، آخرین و جدیدترین پچ خود که ورژن ۲٫۰ می باشد را برای بازی PES 2013 عرضه کرده اند.

 

 

آرین فولادوند بازدید : 967 سه شنبه 25 مهر 1391 نظرات (0)

بازی جنگ کرم ها Worms Revolution

 

 دانلود رایگان بازی جنگ کرم ها Worms Revolution با لینک مستقیم

 

دانلود رایگان بازی جنگ کرم ها Worms Revolution با لینک مستقیم

Worms Revolution یک بازی استراتژیکی مشهور است که توسط شرکت Team17 ساخته شده و بخشی از سری بازی های Worms می باشد. این نسخه از بازی برای PS3، Windows via Steam و Xbox 360 منتشر خواهد شد. مانند بازی های سری پیش، این نسخه نیز دارای گیم پلی ۲ بعدی می باشد اما موتور گرافیکی آن کاملا ۳ بعدی و جدید می باشد. بازی تک نفره و چند نفره با پشتیبانی از ۴ نفر بازیکن آنلاین یا روی شبکه، از دیگر قابلیت های بازی می باشد. این بازی دارای یک موتور کاملا جدید می باشد.

 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با کدوم سری از بازی های زیر بیشتر حال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 414
  • باردید دیروز : 277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 691
  • بازدید ماه : 691
  • بازدید سال : 51,620
  • بازدید کلی : 977,197