loading...
جمموعه ای از p30day و p30download
آرین فولادوند بازدید : 1781 جمعه 30 تیر 1391 نظرات (5)
آرین فولادوند بازدید : 1739 چهارشنبه 21 تیر 1391 نظرات (2)

برای دانلود فایل های بالای 100 مگابایت با لینک مستقیم نیازمند اشتراک VIP هستید .

 

ماهیانه 2500 تومان | برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید


» اشتراک VIP فقط شامل لینک های مستقیم (Direct Link) می باشد ، لینک های کمکی ( پارسااسپیس ، آپلودباز ، هیپ فایل و رپیدشیر ) همچنان رایگان می باشند . 

» برای آموزش دانلود از لینک های کمکی ایــــنجا کلیک کنید . 

 

آرین فولادوند بازدید : 1376 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (3)

 

دانلود تریلر انیمیشن ریو 2 - Rio 2 2014 با کیفیت HD 720p

دانلود تریلر انیمیشن ریو ۲ – Rio 2 2014 با کیفیت HD 720p و لینک مستقیم

نام انیمیشن : Rio 2 2014

ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی

حجم : ۲۵ مگابایت

کیفیت : MKV ، HD 720p

خلاصه داستان : ریو ۲ نام پویانمایی محصول استودیو آسمان آبی می‌باشد که به کارگردانی کارلوس سالدانها ساخته شده است. از دیگر ساخته‌های کارلوس سالدانها می‌توان به «عصر یخبندان ۱»، «عصر یخبندان ۲»، «عصر یخبندان ۳» و «ربات‌ها – Robots» اشاره کرد. داستان انیمیشن ادامه‌ای بر شماره اول آن، «ریو – Rio»، می‌باشد. حالا دیگر آبی و جوئل با هم تشکیل زندگی داده‌اند و صاحب سه فرزند هستند. آنها زندگی بسیار خوبی در شهر ریودوژانیرو دارند، اما جوئل تصمیم دارد برای اینکه بچه‌ها با شرایط طبیعی زندگی در جنگل آشنا شوند…

آرین فولادوند بازدید : 1359 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

انیمیشن بامبی ۲ دوبله فارسی با کیفیت HD 720p

2 زبانه ، دوبله فارسی + زبان اصلی

اختصاصی کلیپ فور یو  |  www.Clip4U.Org

 

دانلود انیمیشن بامبی ۲ دوبله فارسی - Bambi 2

 

دانلود انیمیشن بامبی ۲ دوبله فارسی – Bambi 2 ، با کیفیت HD 720p و کیفیت بالا

نام انیمیشن : Bambi 2 2006

ژانر : انیمیشن ، کمدی ، درام

مدت زمان : ۷۵ دقیقه

حجم : ۶۰۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

دوبله فارسی (دوزبانه)

خلاصه داستان : بامبی ۲ نام پویانمایی محصول کمپانی بزرگ والت دیزنی می‌باشد که به کارگردانی برایان پیمینتال ساخته شده است. داستان انیمیشن در ادامه شماره اول این پویانمایی «بامبی – Bambi» رخ می‌دهد و جالب است بدانید از لحاظ فاصله زمانی میان انتشار دو شماره از یک فیلم بامبی با ۶۴ سال رکورد دار است (شماره قبلی در سال ۱۹۴۲). داستان پویانمایی از این قرار است که بعد از کشته شدن مادر بامبی توسط یک شکارچی، پدرش که فرمانروای جنگل است هیچ راهی جز نگهداری و تربیت پسر جوان و کنجکاوش ندارد. بامبی نیز در جنگل با دوستان و دشمنان زیادی روبرو می‌شود و می‌خواهد مایه افتخار پدرش باشد و…

 

آرین فولادوند بازدید : 1537 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان بازی کم حجم Art Of Fighting سگا برای کامپیوتر

 

 

دانلود رایگان بازی کم حجم Art Of Fighting سگا برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

این بازی از آغاز انتشار کنسول قدیمی میکرو وجود داشته و تا کنون نیز برای کنسول های مدرنی هم چون Play Station 3 , شرکت سازنده ی آن SNK نسخه های جدید تری طراحی می کند. با وجود این که این بازی سگا از حجم بسیار کمی برخوردار بوده ولی گرافیک آن در نوع خود کم نظیر بوده و همین ویژگی باعث شده تا از بهترین بازی های اکشن در کنسول SEGA باشد. یکی دیگر از ویژگی های بازی هنر های رزمی صداگذاری بسیار خوب آن بوده که به مراحل بازی جذابیت دیگری می بخشد. شخصیت های آن نیز به طرز جالبی طراحی شده و کاربر غرق در مبارزات می کند.

 

آرین فولادوند بازدید : 1407 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان بازی کم حجم جزیره لاکپشت ها Turtle Island برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم جزیره لاکپشت ها Turtle Island برای کامپیوتر با لینک مستقیم

Turtle Island یکی از بازی سرگرم کننده و نه چندان جدید بوده که دارای سبکی استراتژیک و جالب است. شخصیت اصلی این بازی لاک پشتیست که قصد دارد با دفاع از جزیره زندگی بدون دلهره را برای باری دیگر به سرزمینشان هدیه کند و تمامی موجودات مزاحمی را که Sprut نام داشته از بین ببرد. این موجودات به محض اینکه به جزیره راه پیدا می کنند لاک پشت های نزدیک خود را منجمد کرده و خود نیز با سرعتی باور نکردنی در همان جا تکثیر می شوند. از یک بعد این لاک پشت قهرمان محسوب شده ولی از بعد دیگر جان اون در خطر بوده و ممکن است موجودات بیگانه با چیره شدن بر او , آخرین شانس جزیره را نیز به طور کامل نابود سازند.

 

آرین فولادوند بازدید : 2145 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود کامل کارتون شکرستان / اختصاصی کلیپ فور یو

قسمت های ۲۱ تا ۳۲ قرار داده شد (پایان)

 

دانلود رایگان کارتون ایرانی شکرستان با کیفیت بالا

 

دانلود کامل کارتون ایرانی شکرستان با کیفیت بالا و لینک مستقیم

نام انیمیشن : Sugarland

ژانر : انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

مدت زمان : هر قسمت ۱۲ دقیقه

حجم : هر قسمت ۵۵ مگابایت

کیفیت : TVRip ، MKV

خلاصه داستان : شکرستان با بیش از ۱۸۰ شخصیت همهٔ داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند. قصه‌ها پس از ۸ ماه تحقیق و توسعه بر اساس داستان‌ها، ضرب المثل‌ها و قصه‌های قدیمی و عامیانهٔ ایرانی-شرقی انتخاب و سپس با رویکردی مدرن و به روز به رشتهٔ تحریر در آمده‌اند. در این شهر قدیمی و داستانی، هیچ کس در جایگاه خود نیست و تلاش شده تا با دفورماسیون تصویری و دراماتیک، شیوه‌ای اتخاذ شود که کوچک و بزرگ پس از خندیدن به طنز داستان‌ها، عمیقا به فکر فرو روند و آینهٔ رفتارهای اجتماعی و فرهنگی خود را بازنگری کنند.

 

آرین فولادوند بازدید : 1270 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

 فصل اول کارتون پرندگان خشمگین Angry Birds Toon

ریـــلــیز اختصاصی کلیپ فور یو

قسمت یازدهم اضافه شد

 

دانلود رایگان فصل اول کارتون پرندگان خشمگین Angry Birds Toon با کیفیت HD 720p

 

دانلود رایگان فصل اول کارتون پرندگان خشمگین Angry Birds Toon با کیفیت HD 720p و لینک مستقیم

نام انیمیشن : Angry Birds Toons 2013

مدت زمان : ۳ دقیقه

حجم : هر قسمت ۲۳ مگابایت

کیفیت : MKV ، HD 720p

خلاصه داستان : زندگی برای پرندگان خشمگین در جزیره ی خوک ها ساده نیست. پرنده خشمگین Red به همراه دوستان پرنده ی خود با نام های Chuck, Matilda, Bomb, Blues و Terence باید با یکدیگر همکاری کرده تا از تخم های خود و آینده ی زندگیشان در برابر خوک های بد طینت مراقبت کنند و …

کارتون Angry Birds Toons نام یک مجموعه کارتون ۵۲ قسمتی است که بصورت هفتگی پخش خواهد شد و شما قادر خواهید بود از وب سایت کلیپ فور یو بصورت هفتگی این کارتون را دانلود نمایید .

مایکل هد رئیس Rovio در رابطه با این کارتون اعلام می کند : برای مدت های طولانی ما میخواستیم که داستان پرندگان خشمگین و خوک های بد را به طرفدارانمان بگوییم و زندگی و شخصیت هر کدارم از آنها را شرح دهیم. حال خوشحال هستیم که سری مجموعه کارتون های پرندگان خشمگین که به سرعت در اختیار شما قرار می گیرد این هدف را محقق می سازد. با بیش از ۱.۷ میلیارد دانلود ما بسیار بیشتر و وسیع تر از روش های قدیمی میتوانیم افراد را در سرتاسر دنیا گرد هم آوریم.

 

آرین فولادوند بازدید : 1302 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان بازی کم حجم Dot برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم Dot برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Dot. یک بازی کم حجم می باشد که پیچیدگی خاص خود را داشته و شخصیت بازی همواره در حال دویدن می باشد. شما، در واقع شخصیت شما از یک چیزی در تمام طول بازی در حال فرار می باشد. شما قدرت نگهداری زمان را دارید. با استفاده از این قابلیت شما باید از قدرت ایستای زمانی خود استفاده کرده و بر موانع سر راه خود غلبه نمایید.

 

آرین فولادوند بازدید : 1160 چهارشنبه 08 خرداد 1392 نظرات (0)

این آهنگ با رضایت صاحب اثر در فضای مجازی منتشر شده است

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی یراحی با نام مهم اینه

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی یراحی با نام مهم اینه ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا . ترانه و ملودی کاری از امیرعلی بهادری می باشد و تنظیم ، میکس و مسترینگ از زانیار خسروی می باشد .

 

آرین فولادوند بازدید : 410 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

Enemy Lines v2.0.0 7 نبردهای انتقامی با Enemy Lines v2.0.0

در بازی جذاب و اعتیادآور Enemy Lines دنیا تبدیل به یک میدان جنگ نفس گیر شده است و شما به نبرد کشیده شده اید. از دود و خاکستر برخیزید و ارتش خود را برای انتقام گیری آماده کنید. سربازان خود را آموزش داده و مهارت های آن ها را بهبود ببخشید. به گروه های مبارزاتی بپیوندید و با سایر بازیکنان در یک بازی هیجان انگیز مبارزه کنید. می توانید به نبردهای PvP یعنی بازیکن در مقابل بازیکن بپیوندید و برای منابع و مدال به جنگ بپردازید. افزون بر این می توانید در مسابقات هفتگی نیز شرکت کنید. توجه کنید که به اینترنت نیاز خواهید داشت.

 

.

آرین فولادوند بازدید : 370 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

3D Dota of Tank v1.0 1 مبارزه با تانک ها در 3D Dota of Tank v1.0

۳D Dota of Tank یک بازی زیبای تیراندازی است. در حالی که تانکی مدرن را به عنوان قهرمان خود انتخاب کرده اید، آن را به میدان مبارزات هدایت کرده و به پایگاه دشمنان خود یورش ببرید. اما این تنها شما نیستید که صاحب تانک هستید و حمله کنید. دشمن نیز سربازان خود را با تانک برای مبارزه با شما می فرستد. بنابراین تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که تا جایی که می توانید انفجار ایجاد کنید و دشمنان بیشتری را بکشید. بدین ترتیب سطح شما بالاتر خواهد رفت. این بازی هم اکنون بیش از ۲۰ تانک را در اختیار شما قرار می دهد که هرکدام تاثیرات انفجاری یکتایی دارد.

آرین فولادوند بازدید : 352 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

Ambulance Rush v1.0.0 1 رانندگی با آمبولانس در Ambulance Rush v1.0.0

با بازی Ambulance Rush به دنیای سریع اورژانس پا بگذارید. در این بازی هدف این است که افراد مصدوم و آسیب دیده را پیش از آنکه تمام خون شان را از دست بدهند و بمیرند به بیمارستان برسانید. مهارت های خود را به عنوان یک راننده آمبولانس امتحان کنید و تلاش کنید با تمام سرعتی که می توانید حرکت کنید. این بازی برای تمام سنین مناسب است و اعضای خانواده می توانند از آن لذت ببرند. هیجان بازی می تواند آدرنالین خون شما را به بالاترین حد ممکن برساند. به روزرسانی های بازی نیز بطور پیاپی و رایگان انجام خواهد شد.

 

.

آرین فولادوند بازدید : 309 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

Undead Hunt Ex TSUZP v1.0c 1 دفاع در برابر زامبی ها با Undead Hunt ( Ex TSUZP ) v1.0c

Undead Hunt یک بازی بسیار زیبای تاکتیکی است که دارای دو گیم پلی می باشد. گیم پلی نخست حالت استراتژیکی است که در آن باید یک سیستم دفاعی انتخاب کنید و سنگرها را با لوازم خانه ایجاد کنید. افزون بر این امکان تله گذاری و به دام انداختن گروه های زامبی و انتخاب سلاح برای مقابله نیز وجود دارد. گیم پلی دوم حالت فعال نام دارد که می توانید در برابر امواج زامبی ها از خود دفاع کنید و با استفاده از نارنجک و کوکتل مولوتف آن ها را نابود کرده و سنگر خود را برای جلوگیری از رسیدن زامبی ها به آنجا تعمیر کنید. هم چنانکه در بازی جلو می روید تله ها و سلاح های تازه تری را خواهید دید. بازی دارای سه حالت است، هفت نوع تله در دسترس است، چندین سلاح گرم اولیه و ثانویه در اختیار خواهید داشت و ۲۳ نقشه وجود دارد.

آرین فولادوند بازدید : 260 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

Smash Cops Heat v1.08.02 1 تعقیب خلافکاران با Smash Cops Heat v1.08.02

در بازی جذاب Smash Cops Heat تبدیل به پلیسی جسور شوید و در پی مجرمان خیابان های شهر را درنوردید. برای پیروزی در هدف تمام مهارت های رانندگی خود را به کار گیرید. با تمام سرعت به راندن ادامه دهید و خلافکاران را اسیر کنید. در تعقیب و گریز های پلیسی خود از حملات خلافکاران دوری کنید و از گرافیک خیره کننده بازی نهایت لذت را ببرید. روش کار با بازی بسیار راحت است و به آسانی می توانید به کنترل ماشین خود بپردازید. از بین ماشین های با کیفیت و عملکرد بالا، از امریکایی گرفته تا اروپایی،  یکی را به دلخواه برگزینید و  تعقیب پلیسی خود را آغاز کنید. می توانید از قدرت هایی که

آرین فولادوند بازدید : 483 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 بازی کم حجم ماشین جنگی ۱Nsane

 

 دانلود رایگان بازی کم حجم ماشین جنگی 1Nsane برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم ماشین جنگی ۱Nsane برای کامپیوتر با لینک مستقیم

۱Nsane عنوان یک بازی بسیار پر هیجان در سبک ورزشی و ماشین سواری بوده که در آن به رقابت با ماشین های سنگین می پردازید. در ابتدای این بازی میبایست با استفاده از ماشینی که در اختیارتان قرار میگیرد به میدان مسابقه رفته و حریفان را پشت سر گذاشته و در مواقعی آنان را نابود سازید. به مرور زمان و با کسب پیروزی های بیشتر قادر به خرید و باز کردن قفل ماشین های جدید تر می شوید , البته این را هم باید در نظر داشت که رقیبان نیز پا به پای شما پ

آرین فولادوند بازدید : 597 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

نسخه کم حجم بازی Need For Speed Underground 1

 

 دانلود نسخه کم حجم بازی جنون سرعت Need For Speed Underground 1 برای کامپیوتر

 

دانلود نسخه کم حجم بازی جنون سرعت Need For Speed Underground 1 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Need For Speed Underground در این بازی برای اولین بار در سری جنون سرعت بازیکن می‌توانست ماشین ها را تیون کند. این بازی، یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود. می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازی های جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازی های کامپیوتری NFS از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .

 

آرین فولادوند بازدید : 241 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

این آهنگ با رضایت صاحب اثر در فضای مجازی منتشر شده است

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کاوه آفاق با نام دفاع

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کاوه آفاق با نام دفاع ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا . ترانه و ملودی آن را خود کاوه آفاق سروده و ساخته و تنظیم این قطعه نیز بر عهده «آرین نایینی» بوده است. آرین نایینی در بخش هایی از این قطعه به عنوان خواننده اثر، کاوه آفاق را همراهی کرده است.

 

 

 

آرین فولادوند بازدید : 317 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

این آهنگ با رضایت صاحب اثر در فضای مجازی منتشر شده است

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی با نام شرم

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی با نام شرم ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا . کار ترانه ، آهنگ و تنظیم از رضا صادقی می باشد . این کار فقط ملودی است که رضا صادقی تصمیم گرفته در راستای کشف استعداد های جوان  منتشر کند و از تنظیم کننده های با ذوق و سلیقه جوان خواسته این موزیک رو تنظیم کنند . بهترین تنظیم از طرف رضا صادقی انتخاب میشود و برای ضبط وکال به استودیو میرود دوستان تنظیم کننده تنظیم های خود را روی این ملودی به این ایمیل setarehaiezamini.arrangement@rezasadeghi.com ارسال کنند و منتظر جواب باشند.

 

 

 

آرین فولادوند بازدید : 515 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود مجموع 55 والپیپر فوق العاده زیبا از اتومبیل های کلاسیک و روز دنیا با کیفیت HD

 

دانلود مجموع ۵۵ والپیپر فوق العاده زیبا از اتومبیل های کلاسیک و روز دنیا با کیفیت HD و لینک مستقیم

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر تماشایی از اتومبیل های مختلف را آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰X1200 آماده شده اند.

 

آرین فولادوند بازدید : 537 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

دوبله فارسی + زبان اصلی

 

دانلود رایگان انیمیشن کوتاه صفر دوبله فارسی Zero با کیفیت HD 720p

 

دانلود رایگان انیمیشن کوتاه صفر دوبله فارسی Zero 2010 با کیفیت HD 720p و لینک مستقیم

نام انیمیشن : Zero 2010

ژانر : انیمیشن ، کوتاه

مدت زمان : ۶ دقیقه

حجم : ۱۳۵ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

دوبله فارسی (دوزبانه) – مدیر دوبلاژ هادی هاشم زاده

خلاصه داستان : خالق نام انیمیشن کوتاه در سبک استاپ-موشن محصول کشور استرالیا، به کارگردانی کریستوفر کزلوس می‌باشد که در کمپانی «Zealous Creative» تولید شده است. داستان انیمیشن درباره موجودی عجیب است که برای ساختن مهم‌ترین و زیباترین آفرینش زندگی‌اش در حال رقابت با زمان می‌باشد. به گفته کارگردان، این انیمیشن به بررسی ارزش لحظه‌های زندگی روی زمین می‌پردازد، همین لحظات کوتاهی که همراه با دوستان خود می‌گذرانیم. زندگی همان چیزی است که خودمان می‌سازیم…

 

آرین فولادوند بازدید : 358 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

دوبله فارسی + زبان اصلی(فرانسوی)

 

دانلود رایگان انیمیشن لومینویر دوبله فارسی Luminoir 2009 با کیفیت HD 720p

 

دانلود رایگان انیمیشن کوتاه لومینویر دوبله فارسی Luminoir 2009 با کیفیت HD 720p ، با لینک مستقیم

نام انیمیشن : Luminoir 2009

ژانر : انیمیشن ، کمدی ، کوتاه

مدت زمان : ۸ دقیقه

حجم : ۹۵ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

دوبله فارسی (دوزبانه) – مدیر دوبلاژ هادی هاشم زاده

خلاصه داستان : انیمیشن کوتاه «لومینویر» اثری خارق‌العاده دیگری از دانشجویان دانشکده هنری ایسما (به فرانسوی: Ecole Supérieure des Métiers Artistiques) می‌باشد. داستان انیمیشن درباره دختر کوچولویی است که از تاریکی می‌ترسد، اما یک شب هیولای تاریکی به سراغش می‌آید و با نشان دادن زیبایی‌های شب به او کمک می‌کند تا بر ترس خود غلبه کند…

آرین فولادوند بازدید : 515 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود رایگان تمام تک آهنگ های سالار عقیلی با کیفیت بالا

 

دانلود رایگان تمام تک آهنگ های سالار عقیلی با کیفیت بالا و لینک مستقیم

 

آرین فولادوند بازدید : 258 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

این آهنگ با رضایت صاحبان اثر در فضای مجازی منتشر شده است

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی 

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کیارش حسن زاده با نام عذاب

 

دانلود رایگان آهنگ جدید و بسیار زیبای کیارش حسن زاده با نام عذاب ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا . ترانه سرای این قطعه هستی رعیت می باشد و آهنگ سازی آن کاری از کیارش حسن زاده است و کار تنظیم بر عهده علی ملک پور می باشد .

 

آرین فولادوند بازدید : 1010 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

انیمیشن انتقام جویان Ultimate Avengers 2

 

دانلود انیمیشن انتقام جویان Ultimate Avengers 2 با کیفیت HD 720p

 

دانلود انیمیشن انتقام جویان Ultimate Avengers 2 با کیفیت HD 720p و لینک مستقیم

نام انیمیشن : Ultimate Avengers 2

ژانر : انیمیشن ، ماجرایی ، اکشن

کیفیت : HD 720p ، MKV

حجم : ۴۷۷ مگابایت

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان : وقتی که مهاجمان چیتاری در قلمرو واکاندا در افریقا دیده می شوند، اونجرزها به منطقه ی پیشرفته وارد می شوند تا به بررسی این موضوع بپردازند و …

 

آرین فولادوند بازدید : 459 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

انیمیشن موش سرآشپز دوبله فارسی با کیفیت HD 720p

2 زبانه ، دوبله فارسی + زبان اصلی

اختصاصی کلیپ فور یو  |  www.Clip4U.Org

 

دانلود انیمیشن موش سرآشپز دوبله فارسی Ratatouille 2007 ، با کیفیت عالی HD 720p

 

دانلود انیمیشن موش سرآشپز دوبله فارسی Ratatouille 2007 ، با کیفیت عالی HD 720p

نام انیمیشن : Ratatouille 2007

مدت زمان : ۱۱۰ دقیقه

حجم : ۶۰۵ مگابایت

کیفیت : MKV ، HD 720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان : موشی با استعداد به نام رمی به آشپزی علاقه‌ی بسیاری دارد و در این کار نیز ماهر است ولی به دلیل موش بودن قادر به نشان دادن استعداد خود نیست . طی اتفاقاتی او با پسری جوان آشنا می شود که به استعداد او پی می برد و آن ها تصمیم می گیرند تا باهم آشپزی کنند تا اینکه متوجه می شوند که آلفردو لینگوینی پسر صاحب رستورانی است که در آن کار می کنند و سرآشپز معروف پاریس یعنی آگوسته گوستو دیگر زنده نیست و تمام میراثش به پسرش می رسد ولی در این بین سرآشپز اصلی رستوران نمی خواهد لینگوینی به حقش برسد …

 

آرین فولادوند بازدید : 576 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

انیمیشن یوگی خرسه دوبله فارسی با کیفیت HD 720p

2 زبانه ، دوبله فارسی + زبان اصلی

اختصاصی کلیپ فور یو  |  www.Clip4U.Org

 

دانلود انیمیشن یوگی خرسه دوبله فارسی Yogi Bear 2010 ، با کیفیت HD 720p

 

دانلود انیمیشن یوگی خرسه دوبله فارسی Yogi Bear 2010 ، با کیفیت HD 720p

نام انیمیشن : Yogi Bear ، یوگی خرسه

ژانر : انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

مدت زمان : ۸۰ دقیقه

حجم : ۵۶۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان : پارک Jellystone در حال برگزاری صدمین جشن سالگرد تاسیس خود است در حالی که ممکن است این آخرین جشن سالگردش باشد، چون به علت فرسودگی، شهردار براون می خواهد پارک را تعطیل کرده و زمینش را بفروشد. اگر پارک تعطیل شود، یوگی و بو بو خانه یشان را از دست می دهند. آن ها با پیوستن به قدرت Ranger Smith پارک را از بسته شدن برای همیشه نجات می دهند. یوگی باید تلاش کند تا با هوشی که دارد ،  خود را به اثبات برساند …

 

آرین فولادوند بازدید : 655 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

انیمیشن ملاقات با خانواده رابینسون دوبله فارسی با کیفیت HD 720p

2 زبانه ، دوبله فارسی + زبان اصلی

اختصاصی کلیپ فور یو  |  www.Clip4U.Org

 

دانلود انیمیشن ملاقات با خانواده رابینسون دوبله فارسی Meet The Robinsons 2007 با کیفیت HD 720p

 

دانلود انیمیشن ملاقات با خانواده رابینسون دوبله فارسی Meet The Robinsons 2007 با کیفیت HD 720p

نام انیمیشن : Meet The Robinsons 2007

ژانر : انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی

سال انتشار : ۲۰۰۷

مدت زمان : ۹۵ دقیقه

حجم : ۴۹۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

دوبله فارسی

خلاصه داستان : لوییس رابینسون یک نوجوان مخترع است که در یک ماشین زمان می سازد و در زمان سفر می‌کند اما یک نفر ماشین زمان او را می دزدد و با آن خرابکاری می‌ کند و او در آینده ( در سال ۲۰۳۷ ) با پسر خود – ویلبر – Wilbur – که هم سن اوست به دنبال این خرابکار می‌ گردند و در آخر او را پیدا می‌ کنند که و …

 

 

 

آرین فولادوند بازدید : 371 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (1)

انیمیشن سیاره گنج دوبله فارسی با کیفیت HD 720p

دوبله فارسی گلوری

اختصاصی کلیپ فور یو  |  www.Clip4U.Org

 

دانلود انیمیشن سیاره گنج دوبله فارسی Treasure Planet 2002 با کیفیت HD 720p

 

دانلود انیمیشن سیاره گنج دوبله فارسی Treasure Planet 2002 با کیفیت HD 720p و لینک مستقیم

نام انیمیشن : Treasure Planet 2002

ژانر : انیمیشن ، خانوادگی ، ماجراجویی

سال انتشار : ۲۰۰۲

حجم : ۷۰۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

دوبله فارسی گلوری

خلاصه داستان : نوجوانی به نام «جیم» نقشه ای را به دست می آورد که مسیر رسیدن به سیاره ی گنج را ترسیم می کند و به خدمه ی سفینه ی فضایی «ر. ل. لگسی» و «کاپیتان آملیا» که درصدد دست یافتن به سیاره ی گنج هستند، می پیوندد. «جیم» پس از چندی با «جان سیلور» دوست می شود که در آشپزخانه ی سفینه کار می کند. اما «جان سیلور» یک روبات , دزد دریایی است که به زودی در سفینه شورشی به راه خواهد انداخت…

 

 

 

 

آرین فولادوند بازدید : 355 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

انیمیشن سیاره گنج دوبله فارسی با کیفیت HD 720p

دوبله فارسی گلوری

اختصاصی کلیپ فور یو  |  www.Clip4U.Org

 

دانلود انیمیشن سیاره گنج دوبله فارسی Treasure Planet 2002 با کیفیت HD 720p

 

دانلود انیمیشن سیاره گنج دوبله فارسی Treasure Planet 2002 با کیفیت HD 720p و لینک مستقیم

نام انیمیشن : Treasure Planet 2002

ژانر : انیمیشن ، خانوادگی ، ماجراجویی

سال انتشار : ۲۰۰۲

حجم : ۷۰۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

دوبله فارسی گلوری

خلاصه داستان : نوجوانی به نام «جیم» نقشه ای را به دست می آورد که مسیر رسیدن به سیاره ی گنج را ترسیم می کند و به خدمه ی سفینه ی فضایی «ر. ل. لگسی» و «کاپیتان آملیا» که درصدد دست یافتن به سیاره ی گنج هستند، می پیوندد. «جیم» پس از چندی با «جان سیلور» دوست می شود که در آشپزخانه ی سفینه کار می کند. اما «جان سیلور» یک روبات , دزد دریایی است که به زودی در سفینه شورشی به راه خواهد انداخت…

 

 

 

آرین فولادوند بازدید : 364 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

انیمیشن شیر شاه ۳ دوبله فارسی با کیفیت HD 720p

دوبله فارسی گلوری

اختصاصی کلیپ فور یو  |  www.Clip4U.Org

 

دانلود انیمیشن شیر شاه 3 - Lion King 1 1/2 با کیفیت HD 720p

 

دانلود انیمیشن شیر شاه ۳ – The Lion King 1 1/2 با کیفیت HD 720p

نام انیمیشن : The Lion King 1 1/2 – 3

ژانر : انیمیشن ، خانوادگی ، کمدی

سال انتشار : ۲۰۰۴

حجم : ۵۹۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p ، MKV

دوبله فارسی گلوری

خلاصه داستان : تیمون و پومبا در این قسمت داستان شیرشاه را از زاویه ی دیگری بیان میکنند، از دیدی که در قسمت های قبلی ندیده بودیم…

 

آرین فولادوند بازدید : 437 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

انیمیشن Ben 10 ، فصل چهارم ۱۰ قسمت کامل

 

دانلود انیمیشن زیبای بن ۱۰ ، Ben 10 فصل چهارم 4

دانلود انیمیشن زیبای بن ۱۰ ، Ben 10 فصل چهارم ۴ با لینک مستقیم

نام انیمیشن : Ben 10

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، خانوادگی

حجم : هر قسمت ۴۸ مگابایت

زمان : ۳۰ دقیقه

کیفیت : DVDRip ، MKV

خلاصه داستان : داستان انیمیشن از این قرار است که بن پسر ده ساله بازیگوش به فصل تعطیلات رسیده . او تمام سال را برای این تعطیلات برنامه چیده بود که با پدر بزرگش خوش بگذراند . اما بعد از این که سوار ماشین پدر بزرگش می شود دختر عموی خود را نیز که هم سن اوست وبرای تعطیلات با پدر بزرگ آمده است را می بیند . بن که تمام نقشه هایش را برای تعطیلات نقش بر آب می دید شروع به بحث می کند . خلاصه بن و بقیه وارد جنگل می شوند . اما بن از بقیه جدا شده و به سمت داخل جنگل می رود . ناگهان شهاب سنگی به سوی او می آید و به زمین بر خورد می کند.بن با تعجب به سمت آن شهاب می رود و می بیند که نا گهان آن شهاب که بیشتر به یک توپ فلزی شبیه بود باز شده و ساعت مچی ای درون آن است . او با تعجب دستش را به سمت ساعت دراز می کند که …

 

آرین فولادوند بازدید : 310 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

با عرض پوزش Serial Number بازی اضافه شد.

 

 

بازی Angry Birds Rio پرندگان خشمگین در قفس اسیر شده و به ریو برده شده اند. دوستان جدیدی به کمک شما می آیند تا با کمک همدیگر پرندگان اسیر شده را از یک انبار متروک و خاکستری فراری و به جنگل سرسبز باز گردانید. به کمک Angry Birds بروید و از ضرب و شتم مارموست های شرور با برداشتن موانع نجاتشان دهید.

آرین فولادوند بازدید : 334 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

این آهنگ با رضایت صاحب اثر در کلیپ فور یو منتشر شده است

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده با نام تو حس عاشق شدنی ، با کیفیت بالا

 

دانلود آهنگ جدید محمد علیزاده با نام تو حس عاشق شدنی ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم

 

 

 

آرین فولادوند بازدید : 509 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

این آهنگ با رضایت صاحب اثر در کلیپ فور یو منتشر شده است

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

منبع : وب سایت شخصی علی عبدالمالکی

 

دانلود آهنگ جدید علی عبدالمالکی به نام اون شب ، با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علی عبدالمالکی به نام اون شب ، با لینک مستقیم

 

 

 

 

آرین فولادوند بازدید : 358 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

تمام آهنگ های قرار گرفته در کلیپ فور یو مجاز می باشند.

وب سایت کلیپ فور یو با احترام به قانون کپی رایت ، در صورت عدم رضایت صاحبان اثر ، آنها را از روی سرور حذف خواهد کرد.

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

منبع آهنگ : وب سایت شخصی محسن یگانه

 

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای محسن یگانه با نام خیلی دلم ازت پره

 

دانلود آهنگ جدید بسیار زیبای محسن یگانه با نام خیلی دلم ازت پره ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم

 

آرین فولادوند بازدید : 335 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

 

ویـــژه برنامه کلاه قــرمزی ۹۲ روز پـــدر

 

دانلود ویژه برنامه روز پدر کلاه قرمزی ۹۲ با کیفیت بالا

 

دانلود ویژه برنامه روز پدر کلاه قرمزی ۹۲ با کیفیت بالا و لینک مستقیم

بازیگران : ایرج طهماسب ، کلاه قرمزی ، پسر خاله ، پسر عمه زا ، فامیل دور ، گیگیلی ، ببعی و …

کارگردان : ایرج طهماسب

خلاصه داستان : ویژه برنامه نوروزی ایرج طهماسب به همراه شخصیت های دوست داشتنی نسل ما کلاه قرمزی، پسرخاله و …

 

آرین فولادوند بازدید : 309 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

این آهنگ با رضایت صاحبان اثر در فضای مجازی منتشر شده است

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم سینمایی بچه های لواسان با صدای امید حجت

 

دانلود رایگان آهنگ تیتراژ فیلم سینمایی بچه های لواسان با صدای امید حجت ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا

 

آرین فولادوند بازدید : 263 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود بازی کم حجم نینجا Ninja Quest v1.2.0 - اندروید

 

دانلود بازی کم حجم نینجا Ninja Quest v1.2.0 – اندروید

در بازی جذاب Ninja Quest به هدف خود یعنی تبدیل شدن به نینجای افسانه ای برسید. یک پسر بچه کوچک آرزو دارد که بهترین نینجای دنیا شود اما در دنیای واقعی تنها یک پسر عادی است. وی هم اکنون یک نینجای افسانه ای را ملاقات کرده که می تواند قدمی برای رسیدن به آرزویش باشد. برای کمک به این قهرمان کوچک با تمام انسان های بد مبارزه کنید و از عدالت دفاع کنید. افزون بر این لباس های گوناگونی وجود دارد که می توانید آن ها را جمع کنید تا شخصیت منحصر به فرد خود را بسازید. رابط کاربری بازی نیز بسیار ساده و ملموس است و هرکسی می تواند به راحتی از انجام آن برآید.

 

آرین فولادوند بازدید : 319 دوشنبه 06 خرداد 1392 نظرات (0)

 

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

 

 

دانلود بازی مسابقات پرندگان خشمگین Angry Birds Friends v1.0.0 - اندروید

 

 

 

دانلود بازی مسابقات پرندگان خشمگین Angry Birds Friends v1.0.0 – اندروید

 

Angry Birds Friends از مجموعه جذاب بازی پرندگان خشمگین است که طرفداران زیادی در دنیا دارد. در این نسخه از بازی می توانید با دوستان خود در فیسبوک رقابت کنید و در مسابقات هفتگی شرکت کنید. این مسابقات هر هفته با سطوح جدید انجام می شود و به نفرات برتر مدال های طلا، نقره و برنز داده می شود. می توانید شانس خود را برای بدست آوردن مدال ها امتحان کنید اما این کار نیازمند آن است که امتیازات بالایی کسب کنید. افزون بر این جایزه هایی نیز بطور روزانه به شما داده می شود و امکان فرستادن و دریافت هدیه وجود دارد.

 

تعداد صفحات : 10

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با کدوم سری از بازی های زیر بیشتر حال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 16
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 149
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 395
  • باردید دیروز : 277
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 672
  • بازدید ماه : 672
  • بازدید سال : 51,601
  • بازدید کلی : 977,178