loading...
جمموعه ای از p30day و p30download
آرین فولادوند بازدید : 997 دوشنبه 05 تیر 1391 نظرات (5)

دانلود بازی Assassin's Creed 2

دانلود بازی Assassin's Creed 2 با لینک مستقیم + کرک سالم

*** نسخه Rip شده مخصوص دانلود فقط 4GB ***

این نسخه کرک شده است و شما فقط نیاز به نصب و اجرای بازی دارید

عرضه ی اساسینز کرید در سال 2006 مانند منفجر شدن یک بمب در صنعت بازی بود با اینکه این بازی سابقه ای قبلی نداشت اما یکی از قوی ترین و بهترین بازی های سال 2006 بود. بازی چه از نظر منتقدان و چه از نظر تجاری بسیار موفق بود به طوری که توانست فروشی بالغ بر بیش از 11 میلیون نسخه داشته باشد. داستان از نظر زمانی به ایتالیا و زمان رنسانس در سال 1486 بر می گردد و بازی در Venice, Florence و Tuscanyخواهد گذشت .
بار دیگر شما در نقش یکی دیگر از اجداد دسموند به نام Ezio Auditore da Firenze قرار می گیرید . Ezio از یک خانواده ای نجیب زاده متولد شده است ، اما او به زودی درگیر جنگ می شود و دسیسه ای که بر علیه خانواده اش در حال شکل گیری است .
و او درصدد انتقام گیری از مسببان این توطئه بر می آید . بعد از تحقیقاتش او در مقابل خانواده ی Grimaldi قرار می گیرد. یکی از شخصیت مهم داستان Carno Grimaldi است ، کسی که قدرت بسیار زیادی در ونیز دارد و به شدت مورد حفاظت قرار می گیرد ولی ممکن است همین اطمینانی بیش از حد دچار افول شود.
شما داستان این بازی زیبا را در نسخه شماره 2 این بازی که به تازگی انتشار یافته و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار است و با همان هیجان و طراوت و ویژگی های خاص بازی ساخته شده ، می توانید پیگیری کنید.

برخی از ویژگی های این بازی:
- گرافیک بسیار عالی
- بسیار سرگرم کننده و مهیج
- داشتن محيط زيبا و جذاب.
- مواجهه با اتفاقات جالب در جریان بازی
- نصب سریع و آسان
-
امکان استفاده ی کاملآ رايگان از بازی.
- داشتن چندین مرحله مختلف.
-
بازی اکشن ، هیجان انگیز و سرگرم کننده.
- دارای سبک اکشن ، مبارزه با دشمنان
- انجام بازی با ویژگی های گرافیکی طبیعی
- امکان استفاده از سلاح های متفوت برای مبارزه با دشمنان


حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :
سیتم عامل XP/Vista/7
پردازنده : Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
رم مورد نیاز : 2 GB
کارت گرافیک مورد نیاز : 256 MB DirectX 9.0

آرین فولادوند بازدید : 699 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (4)

بازی Risen 2 Dark Waters

دانلود بازی Risen 2 Dark Waters 2012 با لینک مستقیم + کرک

*** نسخه کامل همراه با کرک SKIDROW ***

سری جدید بازی Risen 2: Dark Waters برای کامپیوتر عرضه شد که دارای تنظیمات بیشتر ، داستان و شخصیت های زیباتر از نظر پایه ریزی تکنیکی می باشد. Risen 2: Dark Waters توانسته در سبک بازی های محبوب نقش آفرینی به موفقیتی بزرگ دست پیدا کند. چندین سال بعد از پایان یافتن Risen، این نسخه از بازی، بازیکنان را درون یک دنیای وابسته به تحولات عظيم قرار می دهد. جایی که تیتان های خشمناک ، سیاره را تخریب کرده اند و انسان ها در معرض انقراض قرار گرفته اند. متعاقبا ، مخلوقات عظیم الجثه از اعماق دریا برخاسته اند و به تمامی شهرهای ساحلی حمله کرده اند. قهرمان بازی که هم اکنون عضوی از کلیسا می باشد برای تحقیق درباره چگونگی متوقف کردن این مخلوقات عظیم الجثه دریایی فرستاده شده است. جستجوی او با شایعه اینکه دزدان دریایی جزایر جنوبی تنها کسانی هستند که روش از بین بردن این موجودات برای همیشه را می دانند، آغاز می شود.
به همراه تم جدید به سبک دزدان درایی، Risen 2: Dark Waters توانسته بهترین مکانیک گیم پلی کلاسیک نقش آفرینی Risen اصلی را به یک تم جدید و تازه و تنظیمات فراوان در جزیره های زیبا را با هم ترکیب کند. این بازی دارای تمامی امکانات نسخه قبلی یعنی Rise می باشد و بازیکنان در آن می توانند به دنیای خود با تصمیماتی که می گیرند شکل دهند. این انتخاب ها برای آنها مسیرهایی جدید ، امکانات و مهارت های جدیدی برای قهرمان بازی را فراهم می کند.

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP (with Servicepack 2), Vista (with Servicepack 1) or Windows 7
CPU: Any dual core with 2.1 GHz
RAM: 2 GB
HDD: 8 GB free disk space
Graphics: 512 MB Graphics Memory
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9

آرین فولادوند بازدید : 516 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (1)

جام ملت های ارورپا

دانلود مسابقات جام ملت های اروپا 2012 گروهی فرانسه - انگلیس

UEFA Euro 2012 - Group D: France - England

در این مطلب بازی هفتم سری مسابقات جام ملت های ارورپا برای علاقه مندان جهت دانلود آماده کرده ایم. جهت دانلود این مسابقه به ادامه مطلب سایت  مراجعه فرمایید.

آرین فولادوند بازدید : 481 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (1)

جام ملت های ارورپا

دانلود مسابقات جام ملت های اروپا 2012 حذفی 1/4 آلمان - یونان

UEFA Euro 2012 - Quarter Final: Germany - Greece - 22/6/2012

در این مطلب بازی بیست و چهارم سری مسابقات جام ملت های ارورپا برای علاقه مندان جهت دانلود آماده کرده ایم. جهت دانلود این مسابقه به ادامه مطلب سایت  مراجعه فرمایید.

آرین فولادوند بازدید : 750 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (0)

بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier

دانلود بازی Tom Clancys Ghost Recon Future Soldier 2012 + کرک

*** نسخه کامل همراه با کرک SKIDROW + نسخه فشرده BlackBox ***

آنجا عدالت و احترامی وجود ندارد، تنها و تنها جنگ وجود دارد. آنجا تنها برنده ها و بازندگان مرده وجود دارند. کسی به نابرابری ها توجهی نمی کند. آنها هر چیزی برای در هم شکستن و از ین بردن دشمنان از دستشان بر آید را انجام می دهند. تکنولوژی آینده کلیک پیروزی در این نبردهای نامتقارن است. در بازی Ghost Recon Future Soldier شما به تیمی ویژه از سربازان حرفه ای و متخصص ملحق می شوید. آنها تا دندان مسلح هستند و از تکنولوژی ها و سخت افزارهای نظامی مدرن استفاده می کنند.

امکانات :
- استتار نوری : با استفاده از استتار نوری می توانید به صورت نامحسوسی حرکت کنید و یک قدم از دشمنانتان پیش باشید.
- Sync Shot : هدف گیری کنید و آنها را از بین ببرید. با استفاده از امکانات نشانه گیزی می توانید مختصات حملات روی دشمنان را هماهنگ کنید.
- از دید دشمن با استفاده از سیستم منحصر به فرد پوششی، دو بمانید و بین پوشش های مختلف جا به جا شوید تا دشمنان را غافلگیر کرده و آنها را از بین ببرید.
- جنگ دست در دست : جنگ دست در دست به شما امکان حرکات مبارزه ای نزدیک بسیار کشنده را می دهد.
- 2500 انیمیشن مختلف برای حرکات شخصیت بازی از غلتیدن، پوشش دادن، لیز خوردن، بالا رفتن و مخفی شدن در بازی وجود دارد.
- بازی تک نفره که در آن تجربه ای کاملا جدید از Ghost Recon را خواهید داشت.
- بازی همکاری با تشکیل تیم برای از بین بردن دشمنان
- حالت Guerilla برای تقویت خود در مبارزات جدید بازی
- حالت بازی چند نفره با پشتیبانی از 12 بازیکن به صورت آنلاین
- حالت Gunsmith به همراه بیش از 20 اسلحه مناسب برای موقعیت های مختلف جنگ
- و ..

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP3, Vista SP2 or Windows 7 SP1
CPU: Intel Pentium D Processor 3.0 Ghz or AMD Athlon64 X2 4400+ 2.2Ghz
RAM: 1GB RAM (Windows XP) or 2GB RAM (Vista or Windows 7
HDD: 25 GB free disk space
Graphics: 256 MB Graphics Memory with Shader 4.0

آرین فولادوند بازدید : 766 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (1)

گزارشگر فارسی pes 2012

دانلود گزارشگر های فارسی بازی PES 2012

*** گزارش های بهرام سلطان پور + مزدک میرزایی ***

بازی PES 2012 همچنان یکی از پرطرفدارترین بازی های فوتبالی در ایران می باشد به همین دلیل گزارشگر های فارسی این بازی نیز سریعتر و گسترده تر می باشد. امروز برای کاربران عزیز سایت پی سی دی 2 تا گزارشگر فارسی این بازی را جهت دانلود آماده کرده ایم. اولین گزارش فارسی توسط بهرام سلطان پور گزارش شده است و دومی نیز توسط مزدک میرزایی. نسخه مزدک میرزیایی کاملتر می باشد. جهت دانلود این گزارشرگر های فارسی بازی PES 2012 به ادامه مطلب سایت پی سی دی مراجعه فرمایید.

آرین فولادوند بازدید : 727 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (1)

دانلود بازی PES 2012

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2012 Final با لینک مستقیم + کرک + Patch v1.01

*** نسخه اصلی زبان انگلیسی کرک شده توسط Reloaded ***

*** برای نخستین بار میان سایت های ایرانی ***

14 اکتبر 2011

سر انجام امروز در تاریخ 14 اکتبر نسخه کامل انگلیسی بازی PES 2012 همراه با کرک معتبر Reloaded منتشر شد و در سایت پی سی دی قرار گرفت.
بالاخره انتظارها به پایان رسید و Pro Evolution Soccer 2012 منتشر شد ! کونامی امسال تصمیم گرفت تا به طرفداران بازی فوتبال یک بازی واقع گرایانه ، شناور و زیبا را تقدیم کند. Shingo "Seabass" Takatsuka یک تهیه کننده خلاق است و ار خلاقیت خود به صورت مدام و بدون توقف برای نزدیک کردن بازی های دیجیتال به دنیای واقعی استفاده می کند تا طرفداران بتوانند حسی واقعی در هنگام بازی داشته باشند. تمامی عناصر ماندن دفاع ، حمله ، هوش مصنوعی ، پنالتی ها ، آفساید و البته گرافیک در این بازی تست شده است. نتیجه یک بازی به شدت واقع گرایانه با مشخصه های ویژه می باشد.

امکانات :
- هوش مصونی هم تیمی ها در هنگام حمله و دفاع به واقعیت بسیار نزدیک تر شده است و تیم شما بسار روان تر بازی می کند.
- کنترل بهتر روی توپ : شما حتی در موقعیت های از دست رفته نیز کنترل خوبی روی موقعیت ها برای مدیریت استزاتژی تیم و جای گیری دفاع دارید.بازیکنان می توانند بیشتر به دفاع برای باز شدن فشار بیاورند.
- تشخیص برخورد برای یک بازی با کیفیت فوتبال در این گیم بکار رفته است.
- گرافیک آپدیت شده ، حرکات ، ظاهر و عکس العمل های بازیکنان در این بازی نسبت به نسخه های قبل بسیار بهتر و زیباتر شده است.


آرین فولادوند بازدید : 557 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (2)

بازی فوتبال Fifa 2012

دانلود بازی Fifa 12 Final با لینک مستقیم + کرک

*** نسخه اصلی کرک شده توسط گروه معروف Reloaded + نسخه کم حجم TPTB **

*** برای نخستین بار میان سایت های ایرانی ***

FIFA Soccer 12 دارای موتور حرکتی جدید برای بازیکنان می باشد ، یک موتور فیزیکی قدرتمند برای ایجاد قابلیت های فیزیکی دنیای واقعی در هر عکس العمل بازیکنان که مهمترین ویژگی این بازی می باشد. گیم پلی ابتکاری و خارق العاده اش الهام گرفته از فوتبال واقعی می باشد. تمام دریبل های دقیق در این بازی کنترل کاملی بر روی توپ برای بازیکن حمله کننده ایجاد می کند و زمانی که تاکتیک دقاعی برقرار می شود جای گیری بازیکنان ، قطع کردن پاس ها و تمامی تکل ها بسیار هوشمندانه طراحی شده اند. علاوه بر تمام اینها بازیکنان کامپیوتر از هوش بازیکنان حرفه ای برخوردارند ، نسل جدید از هوش مصنوعی با کاربردی بالا که تنها در این بازی خواهید دید.

امکانات :
- دفاعی تاکتیکی : جای گیری ، تکل و قطع پاس ها به شکلی کاملا واقع گرایانه و درست در زمان مناسب از ویژگی های این بازی است. تاکتیک و زمان بندی در این قسمت های بسیار ضروری هستند.
- دریبل دقیق : راه های جدیدی برای ایجاد موقعیت گل ، زمان بیشتر در دست داشتن توپ ، کنترل کامل روی بازی. می توانید از دریبل های ریز در فضاهای کم ، گوشه های زمین و موقعیت های دفع توچ استفاده کنید.
- مسابقه دوستانه آنلاین : می توانید در 10 فصل با دوستان خود بازی کنید و ثابت کنید که چه کسی بهتر است. بیشترین امتیاز هر فصل را بدست آورید و سپس فصل بعد را آغاز کنید تا از عنوان خود دفاع کنید.
- تیم FIFA Ultimate : هم اکنون برای اولین باز می توانید تیم خود را از بهترین بازیکنان ستاره دنیا در یک جامعه آنلاین بسازید.
- اصلیت : بیش از 500 لیسانس کلوپ های ورزشی و 15000 بازیکن برای این بازی خریداری شده است.
- روش بازی Career جدید : با موضوعی درام ، خط سیری جدید و داستانی احساسی در دنیای واقعی ، کاربران می توانند تصمیمات فراوانی را اتخاذ کنند. بالا رفتن قوه تحلیل و منطق باعث بهتر شده عکس العمل های بازیکن می شوند.
- موتور حرکتی بازیکن های فوتبال : موتور فیزیکی جدید برای ایجاد قابلیت های فیزیکی دنیای واقعی در هر عکس العمل بازیکنان فوتبال از مهمترین ویژگی های این بازی است. بازیکن های با در اختیار داشتن توپ ، هل دادن و کشیدن در صحنه های دفاعی می توانند لحظات یک فوتبال واقعی را حس کنند.

 

آرین فولادوند بازدید : 421 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (1)

جام ملت های ارورپا

دانلود مسابقات جام ملت های اروپا 2012 گروهی اسپانیا - ایتالیا

UEFA Euro 2012 - Group C: Spain - Italy

در این مطلب بازی پنجم سری مسابقات جام ملت های ارورپا برای علاقه مندان جهت دانلود آماده کرده ایم. جهت دانلود این مسابقه به ادامه مطلب سایت مراجعه فرمایید.

آرین فولادوند بازدید : 494 شنبه 03 تیر 1391 نظرات (5)

جام ملت های ارورپا

دانلود مسابقات جام ملت های اروپا 2012 حذفی 1/4 چک - پرتغال

UEFA Euro 2012 - Quarter Final: Czech - Portugal - 21/6/2012

در این مطلب بازی بیست و سوم سری مسابقات جام ملت های ارورپا برای علاقه مندان جهت دانلود آماده کرده ایم. جهت دانلود این مسابقه به ادامه مطلب سایت  مراجعه فرمایید.

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با کدوم سری از بازی های زیر بیشتر حال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 174
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 451
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 828
  • بازدید ماه : 828
  • بازدید سال : 51,757
  • بازدید کلی : 977,334