loading...
جمموعه ای از p30day و p30download
آرین فولادوند بازدید : 410 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

Enemy Lines v2.0.0 7 نبردهای انتقامی با Enemy Lines v2.0.0

در بازی جذاب و اعتیادآور Enemy Lines دنیا تبدیل به یک میدان جنگ نفس گیر شده است و شما به نبرد کشیده شده اید. از دود و خاکستر برخیزید و ارتش خود را برای انتقام گیری آماده کنید. سربازان خود را آموزش داده و مهارت های آن ها را بهبود ببخشید. به گروه های مبارزاتی بپیوندید و با سایر بازیکنان در یک بازی هیجان انگیز مبارزه کنید. می توانید به نبردهای PvP یعنی بازیکن در مقابل بازیکن بپیوندید و برای منابع و مدال به جنگ بپردازید. افزون بر این می توانید در مسابقات هفتگی نیز شرکت کنید. توجه کنید که به اینترنت نیاز خواهید داشت.

 

.

آرین فولادوند بازدید : 371 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

3D Dota of Tank v1.0 1 مبارزه با تانک ها در 3D Dota of Tank v1.0

۳D Dota of Tank یک بازی زیبای تیراندازی است. در حالی که تانکی مدرن را به عنوان قهرمان خود انتخاب کرده اید، آن را به میدان مبارزات هدایت کرده و به پایگاه دشمنان خود یورش ببرید. اما این تنها شما نیستید که صاحب تانک هستید و حمله کنید. دشمن نیز سربازان خود را با تانک برای مبارزه با شما می فرستد. بنابراین تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که تا جایی که می توانید انفجار ایجاد کنید و دشمنان بیشتری را بکشید. بدین ترتیب سطح شما بالاتر خواهد رفت. این بازی هم اکنون بیش از ۲۰ تانک را در اختیار شما قرار می دهد که هرکدام تاثیرات انفجاری یکتایی دارد.

آرین فولادوند بازدید : 352 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

Ambulance Rush v1.0.0 1 رانندگی با آمبولانس در Ambulance Rush v1.0.0

با بازی Ambulance Rush به دنیای سریع اورژانس پا بگذارید. در این بازی هدف این است که افراد مصدوم و آسیب دیده را پیش از آنکه تمام خون شان را از دست بدهند و بمیرند به بیمارستان برسانید. مهارت های خود را به عنوان یک راننده آمبولانس امتحان کنید و تلاش کنید با تمام سرعتی که می توانید حرکت کنید. این بازی برای تمام سنین مناسب است و اعضای خانواده می توانند از آن لذت ببرند. هیجان بازی می تواند آدرنالین خون شما را به بالاترین حد ممکن برساند. به روزرسانی های بازی نیز بطور پیاپی و رایگان انجام خواهد شد.

 

.

آرین فولادوند بازدید : 309 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

Undead Hunt Ex TSUZP v1.0c 1 دفاع در برابر زامبی ها با Undead Hunt ( Ex TSUZP ) v1.0c

Undead Hunt یک بازی بسیار زیبای تاکتیکی است که دارای دو گیم پلی می باشد. گیم پلی نخست حالت استراتژیکی است که در آن باید یک سیستم دفاعی انتخاب کنید و سنگرها را با لوازم خانه ایجاد کنید. افزون بر این امکان تله گذاری و به دام انداختن گروه های زامبی و انتخاب سلاح برای مقابله نیز وجود دارد. گیم پلی دوم حالت فعال نام دارد که می توانید در برابر امواج زامبی ها از خود دفاع کنید و با استفاده از نارنجک و کوکتل مولوتف آن ها را نابود کرده و سنگر خود را برای جلوگیری از رسیدن زامبی ها به آنجا تعمیر کنید. هم چنانکه در بازی جلو می روید تله ها و سلاح های تازه تری را خواهید دید. بازی دارای سه حالت است، هفت نوع تله در دسترس است، چندین سلاح گرم اولیه و ثانویه در اختیار خواهید داشت و ۲۳ نقشه وجود دارد.

آرین فولادوند بازدید : 260 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

Smash Cops Heat v1.08.02 1 تعقیب خلافکاران با Smash Cops Heat v1.08.02

در بازی جذاب Smash Cops Heat تبدیل به پلیسی جسور شوید و در پی مجرمان خیابان های شهر را درنوردید. برای پیروزی در هدف تمام مهارت های رانندگی خود را به کار گیرید. با تمام سرعت به راندن ادامه دهید و خلافکاران را اسیر کنید. در تعقیب و گریز های پلیسی خود از حملات خلافکاران دوری کنید و از گرافیک خیره کننده بازی نهایت لذت را ببرید. روش کار با بازی بسیار راحت است و به آسانی می توانید به کنترل ماشین خود بپردازید. از بین ماشین های با کیفیت و عملکرد بالا، از امریکایی گرفته تا اروپایی،  یکی را به دلخواه برگزینید و  تعقیب پلیسی خود را آغاز کنید. می توانید از قدرت هایی که

آرین فولادوند بازدید : 483 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 بازی کم حجم ماشین جنگی ۱Nsane

 

 دانلود رایگان بازی کم حجم ماشین جنگی 1Nsane برای کامپیوتر

 

دانلود رایگان بازی کم حجم ماشین جنگی ۱Nsane برای کامپیوتر با لینک مستقیم

۱Nsane عنوان یک بازی بسیار پر هیجان در سبک ورزشی و ماشین سواری بوده که در آن به رقابت با ماشین های سنگین می پردازید. در ابتدای این بازی میبایست با استفاده از ماشینی که در اختیارتان قرار میگیرد به میدان مسابقه رفته و حریفان را پشت سر گذاشته و در مواقعی آنان را نابود سازید. به مرور زمان و با کسب پیروزی های بیشتر قادر به خرید و باز کردن قفل ماشین های جدید تر می شوید , البته این را هم باید در نظر داشت که رقیبان نیز پا به پای شما پ

آرین فولادوند بازدید : 597 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

 

نسخه کم حجم بازی Need For Speed Underground 1

 

 دانلود نسخه کم حجم بازی جنون سرعت Need For Speed Underground 1 برای کامپیوتر

 

دانلود نسخه کم حجم بازی جنون سرعت Need For Speed Underground 1 برای کامپیوتر ، با لینک مستقیم

Need For Speed Underground در این بازی برای اولین بار در سری جنون سرعت بازیکن می‌توانست ماشین ها را تیون کند. این بازی، یک بازی ماشینی کامل بود که با بدست آوردن تجربه ای موفق در نسخه ی قبلی خود طراحی شده بود. می توان گفت این بازی به تنهایی سهم عظیمی از شهرت کمپانی EA را به خود اختصاص داده زیرا با انتشار نسخه های مختلف از سری بازی های جنون سرعت هنوز هم در میان کاربران بازی های کامپیوتری NFS از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردار است .

 

آرین فولادوند بازدید : 241 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

این آهنگ با رضایت صاحب اثر در فضای مجازی منتشر شده است

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کاوه آفاق با نام دفاع

 

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای کاوه آفاق با نام دفاع ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا . ترانه و ملودی آن را خود کاوه آفاق سروده و ساخته و تنظیم این قطعه نیز بر عهده «آرین نایینی» بوده است. آرین نایینی در بخش هایی از این قطعه به عنوان خواننده اثر، کاوه آفاق را همراهی کرده است.

 

 

 

آرین فولادوند بازدید : 317 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

این آهنگ با رضایت صاحب اثر در فضای مجازی منتشر شده است

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی با نام شرم

 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا صادقی با نام شرم ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا . کار ترانه ، آهنگ و تنظیم از رضا صادقی می باشد . این کار فقط ملودی است که رضا صادقی تصمیم گرفته در راستای کشف استعداد های جوان  منتشر کند و از تنظیم کننده های با ذوق و سلیقه جوان خواسته این موزیک رو تنظیم کنند . بهترین تنظیم از طرف رضا صادقی انتخاب میشود و برای ضبط وکال به استودیو میرود دوستان تنظیم کننده تنظیم های خود را روی این ملودی به این ایمیل setarehaiezamini.arrangement@rezasadeghi.com ارسال کنند و منتظر جواب باشند.

 

 

 

آرین فولادوند بازدید : 515 سه شنبه 07 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود مجموع 55 والپیپر فوق العاده زیبا از اتومبیل های کلاسیک و روز دنیا با کیفیت HD

 

دانلود مجموع ۵۵ والپیپر فوق العاده زیبا از اتومبیل های کلاسیک و روز دنیا با کیفیت HD و لینک مستقیم

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر تماشایی از اتومبیل های مختلف را آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰X1200 آماده شده اند.

 

تعداد صفحات : 39

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    با کدوم سری از بازی های زیر بیشتر حال میکنید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 386
  • کل نظرات : 90
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 57
  • آی پی امروز : 63
  • آی پی دیروز : 174
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 451
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 825
  • بازدید ماه : 825
  • بازدید سال : 51,754
  • بازدید کلی : 977,331